Udvidelse i programmet af elektriske gasfjedre og eget testudstyr

I vores meget store og omfattende program af gasfjedre, er vi nu som de eneste på eftermarkedet klar med elektriske gasfjedre til eftermarkedspriser. Vi tilbyder indtil videre 14 referencer, men flere er på vej. Samtidigt har vi i forbindelse med udvidelsen af vores testcenter udbygget vores muligheder for test af gasfjedre. Få et overblik over de nye gasfjedre og vores muligheder for in-house tests her. 
 
Anvendelsen af elektriske gasfjedre er stadig mest udbredt i den mere luksuriøse del af vognparken, om end man efterhånden også kan tilvælge dem som ekstraudstyr i flere mellemklassebiler. Inden længe vil vi eksempelvis kunne levere elektriske gasfjedre til Audi Q3 og BMW X3. Indtil videre omfatter programmet elektriske gasfjedre til: 
 
 8710 11301 BMW X6
 8710 11302 BMW X6
 8710 11303 BMW X5
 8710 11304 BMW X5
 8710 17301 Range Rover Evoque
 8710 17302 Land Rover Discovery Sport
 8710 17303 Range Rover IV
 8710 17304 Range Rover Sport
 8710 17305 Range Rover Sport
 8710 20301 Porsche Cayenne
 8710 20302 Porsche Panamera
 8710 27301 Volvo XC60
 8710 27302 Volvo XC60
  8710 29301 VW Touareg
 
 
8710 11303
 
 
Selvom man i daglig tale anvender betegnelsen gasfjeder og den elektriske udgave af udseende også ofte minder om en gasfjeder, er teknikken en helt anden. Gasfjederens cylinder er ikke fyldt med gas, men derimod en almindelig mekanisk fjeder og en spindel, som drives af en elmotor. 
 

 
In-house testfaciliteter
Vores in-house testfaciliteter er blevet udvidet med en holdbarhedstester, hvor vi med forskellig belastning kan afvikle cykliske tests over flere dage. Foruden denne mulighed har vi også vores træk- og tryktester og vores salttågekammer til korrosionstest.
 
Gasfjeder holdbarhedstester 
 
Bærearm udsat for korrosionstestBetjeningspanel på salttågekammer

Gasfjeder træk- og tryktester