Med vores nye informationsservice får vores kunder og andre interesserede mulighed for - på meget enkelt vis - at få dækket deres individuelle informationsbehov.
Indtil videre tilbyder vi seks forskellige services, hvoraf de fleste er mest relevante for vores kunder. Undtagelsen er vores nyhedsbrev – TRISCAN NEWS – som er relevant for alle i branchen – grossister som værksteder.
Tilmeldingen foregår via vores hjemmeside, hvor man blot én gang angiver sine kontaktoplysninger (navn og e-mailadresse) hvorefter man udvælger netop de informationsservices man ønsker. Herefter bekræfter man blot én gang sin tilmelding og det var det. Skulle man efter nogen tid ønske at tilmelde eller afmelde sig de forskellige services, kan det ske via tilmeldingen på hjemmesiden eller afmelding på de enkelte udsendelser.
De seks informationsservices, der tilbydes er:
TRISCAN NEWS
Vores nyhedsbrev udkommer 4 gange årligt og indeholder både nyheder om Triscan, men også teknisk information, som er relevant for værksteder.
TRISCAN NYE VARENUMRE
Information om nye varenumre udkommer én gang om måneden og indeholder foruden information om nye varenumre også information om nummererstatninger og udgåede varer.
LEVERINGSFORSINKELSER
I de tilfælde hvor vores transportører melder om leveringsforsinkelser, der kan have indflydelse på vores leverancer til dig, bliver du informeret.
IT- ELLER TELEFONIUDFORDRINGER
I de tilfælde hvor vi oplever IT- eller telefoniudfordringer, som kan have indflydelse på ordreafgivelse og -afvikling, bliver du informeret.
ÅBNINGSTIDER
I de tilfælde hvor vi pga. af helligdage eller lign. holder lukket bliver du informeret i god tid.
ANDEN KUNDEINFORMATION
I de tilfælde hvor vi har brug at udsende relevant kundeinformation - eksempelvis ændringer i vores samhandelsbetingelser - vil du modtage besked herom.