SOLO – vejen til øget udbytte og kundetilfredshed

Mange faktorer påvirker virksomheders evne til at skabe indtjening – som f.eks. renteniveau, lagerværdi, dækningsgrad, programmæssige dækning af bilparken, leveringsgrad, leveringstid, indkøbsfrekvens, ressourceforbrug, indkøbspris mv. Bag SOLO (SOrtiments og LeveringsOptimering) gemmer sig en kompleks beregningsmodel, der inddrager ovenstående parametre, og baseret på oplysninger fra din virksomhed, kan beregne den indtjeningsmæssige effekt ved at udskifte én eller flere leverandører med Triscan. SOLO-beregningsværktøjet har været anvendt i næsten 2 år og udbyttet for Triscans kunder har i al beskedenhed været imponerende.

Blandt kunderne, som baseret på resultatet af SOLO-beregningen har skiftet til Triscan, ses:

 

  • Omsætningsstigning
  • Højere leveringsgrad
  • Øget lagerrotation
  • Forbedret salgsprovenu og overskudsgrad
  • Nedbringelse af lagerværdi og administrative omkostninger

 

Resultaterne opnås ved at forbedre kundens produkttilbud vha. Triscans bredt dækkende programmer og evne til lynhurtigt at levere varen. Salget stiger idet det bliver muligt at lagerføre et bredere program for en mindre investering. Hertil kommer at Triscan sørger for opdatering af programmerne således, at dele til de allernyeste bilmodeller konstant er tilgængelige, samtidig med at relevante data, støtte til lageroptimering og tekniske instruktioner og vejledninger stilles til rådighed.

 

 

Højdespringeren, som skiftede til Triscan kabler I 2012 opnåede 48% omsætningsstigning på blot ét år, og følgende citat taler vist for sig selv: “....Den største præstation i vores virksomhed i forhold til vækst har været med Triscan i 2012; vores salg er næsten fordoblet i forhold til 2011”.

Vi vil naturligvis også gerne vise dig hvor meget du kan forvente at forbedre din rentabilitet med Triscan. Kontakt Triscans salgsansvarlige i dit område eller kontakt Steen Ray Pedersen på +45 87 43 33 33 for en besøgsaftale.