Forøg dit salg og din leveringsgrad med TRISCAN webservice

Og hvad er så Triscan webservice vil mange sikkert spørge? Triscan webservice er din mulighed for at integrere beholdningstjek samt bestilling af Triscan vare direkte i dit eget webkatalog/økonomi system og herved give de indkøbsansvarlige i din organisation mulighed for i jeres eget system at kunne:

1. Få oplysninger om lagerstatus fra det eller de af vore 4 lagre I ønsker
2. Direkte at afgive bestillinger på Triscan varer

I en travl hverdag er det ikke svært at få øje på fordelene ved anvendelsen af denne service – som f.eks. den store tidsbesparelse man opnår i nødkøbs- eller skaffevaresituationer.

Foruden effektviseringsgevinsten i din virksomhed vil der over listen af fordele også kunne tilføjes øget salg og forbedret leveringsgrad som en direkte konsekvens af færre restordresituationer.

Og det ved vi alle, hvad betyder. Glade og tilfredse kunder!

Kontakt os for yderligere information om hvorledes du kommer i gang med Triscan webservice.